Известие

Collapse
No announcement yet.

съвет за смяна на задна главина на 155-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • съвет за смяна на задна главина на 155-ца

    155 2.0 16v ABS
    Колеги налага ми се да сменям заден лагер и за да необъркам нещо преди да започна борбата ми се иска да се консултирам дали има някакъв пиниз при смяната му или всичко е избиване/набиване.Предварително благодаря на всички за мненията
    не настъпвай змията

  • #2
    а лагер купи ли тои е от скъпите и върви в комплект с главината ;(
    иначе развиваш гайката махаш лагера ( а тои илиза лесно слагаш новия и стягаш гайката
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
      а лагер купи ли тои е от скъпите и върви в комплект с главината ;(
      иначе развиваш гайката махаш лагера ( а тои илиза лесно слагаш новия и стягаш гайката
      Да лагер/главина го купих от Александър Ауто 144 лв. и така като го гладам не мисля , че е сложна смяната му , но все пак предпочетох да чуя някое и друго мнение. Както се казва "от питане глава не боли" , а и няма нищо срамно.
      Благодаря ти за
      не настъпвай змията

      Comment


      • #4
        Няма никаква философия в смяната му...освен цената...
        sigpicAlfa Romeo 155, 2.5, V6/ GTV 2.0 TB V6 / 146 TS, 2.0 Junior/ 145 TS, 2.0 16V/ Giulietta 1.8, 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lejj155 Покажи съобщение
          Да лагер/главина го купих от Александър Ауто 144 лв. и така като го гладам не мисля , че е сложна смяната му , но все пак предпочетох да чуя някое и друго мнение. Както се казва "от питане глава не боли" , а и няма нищо срамно.
          Благодаря ти за
          144 чирки на челото да им поникнат и през 4 години по 4 да им минават!!!По 110лв бяха!Могло е да избиеш чивия,като вземеш евтината главина за около 45-50лв,на стругар само трябва да я закараш за разстърже главината,за да се извади коронката с 44 зъба.Новата главина пак се качва на струга и се стругова на нула спрямо вътрешния диаметър на коронката,оставя се леко в минус,за да влезе.Смяната е лесна-Сваляш капачката на главината,ще видиш гайка,трябва ти ключ мисля 30 беше.Отзад на главината се държи контра с парче метална заготовка шестограм,или 17 или 19мм беше,забравил съм.Отзад държиш контра,отпред развиваш гайката и излиза.Само трябва спирачния пакет и диска да свалиш преди това.
          Last edited by virusalfa; d.m.y г., 15:13.
          Аlfa 164 Super 2.5TD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lejj155 Покажи съобщение
            Да лагер/главина го купих от Александър Ауто 144 лв. и така като го гладам не мисля , че е сложна смяната му , но все пак предпочетох да чуя някое и друго мнение. Както се казва "от питане глава не боли" , а и няма нищо срамно.
            Благодаря ти за


            Смяната е лесна....не се избива нищо..сваляш задното колело, спирачният апарат и диска...отзад има една гйка на оста...отвиваш я...и главината ти е в ръцете!..слагаш новата и по обратния ред.
            По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
            https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

            Comment


            • #7
              бях писал едно уточнение.Защо е изтрито?Бях писал по същество,и аз имах фиат.
              Аlfa 164 Super 2.5TD

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                Смяната е лесна....не се избива нищо..сваляш задното колело, спирачният апарат и диска...отзад има една гйка на оста...отвиваш я...и главината ти е в ръцете!..слагаш новата и по обратния ред.
                Бобби
                И аз така си представях цялата процедура.....но задната гайка ми е интересна.....предполагам , че това е самата ос , а не само контра гайка?
                не настъпвай змията

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от lejj155 Покажи съобщение
                  Бобби
                  И аз така си представях цялата процедура.....но задната гайка ми е интересна.....предполагам , че това е самата ос , а не само контра гайка?
                  ..ами да за едно и също говорим
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Колеги смених лагера без никакви проблеми и съм много доволен , че гадното виене изчезна .......... а с него и главоболието след път.

                    Но се появи нов проблем ........ жестоко загрява ...... чак джантата неможе да се пипа явно някаде трие но немога да разбера от каде ще да е ?... на феродо не ми мирише , а и гумата свободно се върти никаде не се чува да стърже.Въпроса ми е откаде може да идва проблема с нагряването и може ли да съм натегнал много лагера ???
                    не настъпвай змията

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от lejj155 Покажи съобщение
                      Колеги смених лагера без никакви проблеми и съм много доволен , че гадното виене изчезна .......... а с него и главоболието след път.

                      Но се появи нов проблем ........ жестоко загрява ...... чак джантата неможе да се пипа явно някаде трие но немога да разбера от каде ще да е ?... на феродо не ми мирише , а и гумата свободно се върти никаде не се чува да стърже.Въпроса ми е откаде може да идва проблема с нагряването и може ли да съм натегнал много лагера ???
                      Не...лагера е капсолован в главината...няма как да го пренатегнеш...това не е голф...като си разглобявал...мисля, че имаше една дистациона шайба...да не си я пропуснал при оста и главината.... но май не е това!!!
                      Ако няма триене което да се чува или не задържа спирачният апарат...загряването е савсем нормално, ако караш по агресивно...нали джантата не почервенява и не си изпекъл боята?
                      При дълъг път и често изплзаване на спирачките е така...
                      Last edited by Бобби; d.m.y г., 12:44.
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Не...лагера е капсолован в главината...няма как да го пренатегнеш...това не е голф...като си разглобявал...мисля, че имаше една дистациона шайба...да не си я пропуснал при оста и главината.... но май не е това!!!
                        Ако няма триене което да се чува или не задържа спирачният апарат...загряването е савсем нормално, ако караш по агресивно...нали джантата не почервенява и не си изпекъл боята?
                        При дълъг път и често изплзаване на спирачките е така...
                        Бобби и двете шайби ги сложих .....а лагера влезе без никакъв проблем ......с леко напасване и наръце го вкарах.......да неби от там да идва проблема да е по хлавав и да превърта по оста???.....а загряването се получи за няма и 5км. от както го смених до нас и повече не съм я карал , просто не смея на по дълги растояния , че така да не прецакам капсоловката (пласмасова е)и да не изхвърли греста.
                        не настъпвай змията

                        Comment


                        • #13
                          а лагера хубав ли е, да не е някои турски боклук.
                          sigpic

                          Alfa Romeo 155, 1.8, TS

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от 1239 Покажи съобщение
                            а лагера хубав ли е, да не е някои турски боклук.
                            Лагера е от Александър ауто , остава и те да предлагат боклуци.......
                            не настъпвай змията

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от lejj155 Покажи съобщение
                              Лагера е от Александър ауто , остава и те да предлагат боклуци.......
                              До сега съм сменил 2 задни лагера. Първия беше "Велкекс", не изкара и 1 месец.
                              166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                              Comment

                              Working...
                              X